login leden
agenda  13-03-2020  

Training relatie met klant

Een goede pro-actieve relatie met de opdrachtgever vraagt om inzicht, inlevingsvermogen, niet-aflatende aandacht, planmatig gegevensbeheer en het diepgewortelde besef dat er uiteindelijk zaken moeten worden gedaan. Opdrachtgevers verwachten vooral een pro-actieve opstelling. Feitelijk zou je eerder dan de klant zelf moeten weten wat hij de komende periode wil gaan doen. Hoe ga je het gesprek daarover op een constructieve manier aan? Zijn er kansen een project te verbreden, verdiepen of vergroten? Wat is daar aan de klantzijde aan inzet en middelen voor nodig? Wie zitten er aan de andere kant van de tafel, wat zijn hun belangrijkste issues en hoe zijn de krachten verdeeld? Bij voorkeur bouw je een relatie op die minder projectgericht en dus structureler is.

 


Programma

 

·       Wat wil de klant, werkelijk?
·       Leren discussiëren over een briefing
·       Hoe geef ik goed aan wat ik nodig heb om tot goed werk te komen?
·       Het belang van goede klantbehandeling en klantrelaties
·       Zorgen voor een goede afstemming met de klant
·       Hoe zit de organisatie van de klant er uit en wat voor belangen spelen er?
·       Het verbeteren van de klantrelatie, zodat meer rendement gemaakt kan worden
·       Nieuwe projecten of ideeën pitchen

 

Kosten
bni-leden: 195 euro per persoon, per trainingsdag.
Niet-leden: 250 euro  per persoon, per trainingsdag.

De bedragen zijn exclusief btw en transactiekosten.
Catering (lunch) en benodigde materialen zijn bij de kosten inbegrepen.

 

Deze trainingsdag is goed voor 7,5 studie-uren bij- en nascholing en is erkend als leermodule voor de noodzakelijke eindtermen van de Beroepservaringsperiode Interieurarchitecten (BEP).

 

Aanmelden kan hier

vind een interieur­architect

vind een IA

word lid

 

Profiteer van de voordelen van een lidmaatschap van bni. Word nu lid

 

klik hier

word lid